Veel gestelde webshopvragen

Veel gestelde webshopvragen

Check hier het antwoord op jouw vraag.

KTO

Account en Login van de webshop

Klik binnen de webshop op ‘Nieuw account aanmaken’, vul je gegevens in en bevestig je account. Je ontvangt een bevestigingsmail waarin je je account kunt bevestigen. Nadat je de mail hebt bevestigd kunt je inloggen in je account.

Ben je al gast bij de accommodatie maar heb je nog geen account? Neem dan contact op met de accommodatie voor je inlognaam en ga verder naar Wachtwoord Vergeten.

Klik binnen de webshop op ‘Wachtwoord vergeten’. Hier kun je het wachtwoord laten herstellen door je Gebruikersnaam of je Voornaam, Achternaam en Emailadres te bevestigen. Je ontvangt spoedig een email om je wachtwoord te kunnen herstellen.

Vragen over zwemles

Klik binnen de webshop op zwemles. Indien je nog geen Account hebt, dan dien je deze aan te maken. Selecteer jouw voorkeuren bij Kies een wachtlijst, Selecteer je voorkeur en Bevestig de inschrijving. Je kunt bij Opmerkingen nog relevante informatie of vragen toevoegen aan de inschrijving. Voor de Algemene Voorwaarden voor zwemles kijk je hier.

Zorg dat je bent ingelogd binnen de webshop. Heb je nog geen account? Kijk dan bij Nieuwe gebruiker aanmaken. Klik binnen de webshop op Zwemles en scroll omlaag naar het rapport. Hier zie je alle scores op de getoetste onderdelen.

Is je kind ziek of verhinderd om te komen zwemmen? Dan kun je het zwemleskind afmelden. Binnen de webshop log je in en klik je op Zwemles. Klik op Afmelden uit lesgroepdag en selecteer de afmelddatum/ Klik vervolgens op Afmelden om de afmelding te bevestigen.

Login binnen de webshop en klik op Zwemles. Vervolgens klik je op Inhaal lesgroepdag. Selecteer de inhaaldag en lesgroep en bevestig door op Inhalen te klikken. Het zwemleskind is nu aangemeld voor de inhalen van een zwemlesdag.

Heb je vragen over de automatische incasso? Neem dan contact op met de receptie van jouw accommodatie.

Wil je het zwemleskind opzeggen voor zwemles? Neem dan contact op met de receptie van jouw accommodatie.

Abonnement of Meerbezoekenkaart

Verleng je abonnement in de webshop. Log in met je account en klik op Mijn historie en overzichten. Selecteer hier het abonnement of meerbezoekenkaart welke je wilt verlengen of opwaarderen. Klik op verlengen en bevestig het artikel. Vervolgens schaf je het artikel aan in de webshop. Na de bevestigingsmail is je abonnement of meerbezoekenkaarttegoed direct beschikbaar op je toegangspas.

Je kunt je abonnement opzeggen door contact op te nemen met je accommodatie. Voor het opzeggen van de abonnement zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.

Indien je je abonnement wilt wijzigen dan dien je contact op te nemen met de accommodatie.

Webshopvoorwaarden

De algemene webshopvoorwaarden bekijk je hier.

Cookie Policy

Sportfondsen gebruikt cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Je kunt zelf je cookie voorkeuren aanpassen. Je gaat akkoord met onze cookies als je onze website blijft gebruiken:

Essentiële cookies, Analytics cookies, Third party cookies. Jouw instellingen worden in een cookie in jouw browser opgeslagen. Door de cookies te verwijderen, worden jouw voorkeuren niet herkend en vragen we jou bij een volgend bezoek aan de website opnieuw toestemming te geven voor het gebruik van cookies.

Privacy Policy

Bekijk de Privacy Policy hier.

AVG Algemene Verordening Gegevensbescherming

Sportfondsen dient te voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Door de AVG krijg je meer privacyrechten. Sportfondsen moet heeft haar systemen en processen hierop inrichten.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.