logo jip full.png

Waterpret voor de allerkleinste!

Nog maar één zwemluier voor jarenlang zwemplezier

Ideaal bij het baby- en peuter zwemen, op vakantie, naar zee of gewoon het zwembadje in de tuin. Je hebt nu nog maar één zwemluier nodig en je kindje heeft jarenlang zwemplezier!

Te gebruiken vanaf de eerst keer zwemmen tot 2-3 jaar, de HappyBear zwemluier kun je namelijk verstellen met de handige drukknoppen aan de voorkant. En een perfecte pasvorm door elastische sluiting, twijfelen over welke maat zwemluiers je meeneemt naar het zwembad, is dus verleden tijd. Licht en compact en ook nog handig voor mee op reis.

Met onze duurzame zwemluiers maken we bovendien samen de toekomst een stukje beter. Want jouw kindje ís de toekomst. Voor het milieu is elk klein beetje afval een probleem. Met onze zwemluier hoeven we met zijn allen geen gebruik meer te maken van wegwerpluiers. En dat scheelt bij de Sportfondsen zwembaden toch al snel zo'n 300 kilo per jaar!



In maat verstelbaar. Te gebruiken van geboorte tot 2-3 jaar.
Licht en compact. Goede pasvorm door elastische sluiting.
Duurzaam! Wasbaar op 40 graden.
Logo_HappyBear_Web_4a92923c-f2b9-433f-a997-032d609f8aa6.png.png

Jouw kindje is de toekomst

Duurzame zwemluiers van HappyBear

“Gelukkig kiezen steeds meer ouders voor wasbare luiers en daarmee wordt onze impact steeds groter, of beter gezegd, kleiner!” HappyBear - Together we can change the world

Net als wegwerp zwemluiers houdt de wasbare zwemluier geen vocht vast. De urine loopt door de zwemluier en wordt afgebroken door het chloor in het zwembadwater. Daardoor is de zwemluier lekker licht en kan je kindje heerlijk vrij bewegen.
Zorg dat de zwemluier goed aansluit om de beentjes en de romp van je baby, zodat eventuele ontlasting er niet uit kan lopen. Er hoeft dan ook geen wegwerpzwemluier onder de HappyBear zwemluier.

Heb je een vraag?

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.