Collectief inkoop voordeel

Energie

Sportaccommodaties verbruiken veel energie. Het ligt daarom voor de hand om het energieverbruik te monitoren en energieverlies te beperken.

Collectieve Inkoop Voordeel.jpg

Sportfondsen doet meer. We helpen je bijvoorbeeld via een QuickScan Energie Zwembaden om het energieverbruik te verlagen. Zie ook onder verduurzaming. <link naar verduurzaming> Zo spaar je niet alleen geld, maar ook het milieu.

Daarnaast is het ook extra goed nieuws dat je jouw energiekosten kunt verlagen. Hoe? Door gas en elektra in te kopen bij Sportfondsen. Wij nemen grote hoeveelheden gas en elektriciteit af, waardoor de prijs per eenheid daalt. Ook leggen wij leveringsprijzen vast en beperken wij prijsstijgingen. Je hoeft je nooit te verdiepen in energieleveranciers, want dat doen wij al voor jou.

Vaste prijzen
De energiemarkt is constant in beweging. Om onverwacht hoge kosten te voorkomen, koopt Sportfondsen duurzame energie voor de langere termijn in. Op deze wijze voorkom je extreme prijsstijgingen en weet je wat je op langere termijn voor energie betaalt. Wij sluiten steeds voor minimaal twee jaar een contract om eventuele prijsstijgingen te minimaliseren.

Energie van Sportfondsen is niet zomaar energie. Wij kiezen onze leveranciers op basis van strenge eisen. Zo profiteer je altijd van het meeste voordeel.

Een verstandige keuze
Wanneer je gas en elektriciteit inkoopt bij Sportfondsen, heeft dat natuurlijk voordelen:

  • Je hebt altijd goede voorwaarden;
  • Er zijn minder overheadkosten of kosten voor een energieadviesbureau;
  • Je ontvangt gratis factuurcontrole en ondersteuning;
  • Je bent met 100% groene stroom maatschappelijk verantwoord aan het ondernemen. Ook om het verbruik van water en chemicaliën terug te brengen heeft Sportfondsen kennis van de nieuwste technieken.

Meer informatie?

Nog 500 tekens resterend
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.